آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نازدونه خوشگل ما

سرماخوردگیییییییییییییییییییییییی

1391/8/6 19:37
نویسنده : مامان شیما
185 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از خواب بیدار شدی اب دماغت عین شیلنگ باز بود و پشت سر هم عطسه این یعنی دوباره سرماخوردیییییییییییییییییییی خدا رحم کنه اخه دفعه قبل که سرماخوردی به طور خوابت به هم ریخت و الان یکماهه خوابت در به داغونه گاهی صبا ساعت 6 یا 7 بلند می شی یا شبا به مکافات می خوابی  و خواب روزتم که دیگه ز کل داغون قبلنا سه بار تو روز می خوابیدی درسته کم می خوابیدی و مدتها رو پام بودی تا بخوابی ولی لااقل می خوابیدی ولی الان یه بار اونم به سختی البته گاهی هم دوبار و الان دو شبه که ساعت 10 می خوابی و و پریشب ساعت 2 بیدار شدی با گریه و تا حدود 4 بیدار بودی و دیشب دیگه خیلی بد بود چون دقیقا 12 شب بلند شدی و از تختت اویزون و ما هر چی خودمونو به خواب زدیم فایده نداشت اومده بودی انگشتتو می کردی تو چشم مامان یعنی بیدار شو و بعد هم اوردم بین خودم و بابایی خوابوندمت تازه فهمیدی بلهههههههههههههه بابا هم هست حمله کردی به بابا و انقدر دست کردی تو چشمش و موهاشو کشیدی تا بیدارشد ساعت حدود 2 خوابیدی تا گذاشتمت تو تختت دوباره بیدار شدی و این برنامه تا فکر کنم 4 ادامه داشت  من داشتم از خواب می مردم  و به التماس افتاده بودم که بخوابی ولی مگه خوابیدی ولی قزبونت برم انقدر شیرین و بلا شدی که ادم کیف می کنه و من تموم این بی خوابی ها رو به جون می خرم و همش می گم تنت سلامت باشه چون تختت دم دره و تو هی بلند می شدی و پتوتو پس می کردی فکر می کنم واسه همون سرما خوردی اخه نیمه های شب هوا دیگه خیلی سرده  خلاصه اینکه ملیص شدی امیدوارم به بدی دفعه قبل نباشه و زود زود خوب بشی  من طاقت مریضی تو رو ندارم چون همین الان واسه گرفتن مماخت کلی گریه می کنی و بینیت کیپه  از خدا می خوام تا فردا خوب شده باشی و نذر می کنم  خدایا دخترکمو تا فردا خوب کن امیننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)