آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نازدونه خوشگل ما

آموزش های این روزا

1392/4/18 0:13
نویسنده : مامان شیما
291 بازدید
اشتراک گذاری
خوب بالخره مامان تبلت دار شد و اینجوری می تونم بهتر آپ کنم !!!! خ،ب میخوام بگم چه آموزشهایی این روزا می بینی آموزش شمارش : اینو وقتی از پله ها بالا و پایین می ریم می شماریم و الان وقتی شمارش می کنیم تو بعدی رو میگی حدودا تا ده بلدی نه کامل ولی معمولا می گی آموزش اسم و فامیل : وقتی می خوام پوشک عوض کنم معمولا فرار می کنی و باید یه جورایی سرگرم بشی برای همین این سوالات با جواب کار می کنیم : اسمت چیه : آوا (بلدی) فامیل که می گی صفاتخش الهی قزبونت برم اسم بابا : اسی می گی اسم مامان : شیشا یا شیدا اسم بابا بزرگ : یا می گی بابا جان یا عبی از اینجا به بعدو با اینکه جوابشو میگم ولی فعلا بلد نیستی مثلا اسم مامان بزرگ چیه می گی مامان جا اسم مامان جان و بابا جان رو هم میگم و تو جالب تکرار می کنی مثلا مرسی یعنی مرضیه یا محمد رو می گی مممد اسم دایی رو هم میگی ریشششش خخخخ اسم حیوانات : این بر عهده باباس البته منم باهات کار می کنم ولی بابا تقبل کرده در واقع از روی جنگل حیواناتی که برات خریدیم کار می کنیم اسم شیر و پیشی رو بلدی ولی بقیشونو معکوس بیشتر بلدی یعنی میگم زرافه رو بیار یا پلنگ رو بیار بلدی و با من اسمشو تکرار می کنی البته مثلا پلنگ رو میگی پلن آموزش شعر : خوب اینا رو‌بیشتر از روی سی دی ها یاد می گیری ولی منم برات می خونم و کمی از حسنی نگو یه دسته گل و یه روزی آقا خرگوشه رو بلدی و شعر های جدید هم داریم کار می کنیم آموزش کتاب خوانی : از رو کتاب می خونیم و تو خیلی قشنگ تقلید می کنی آموزش دوست داشتن و روابط اجتماعی : این کارو با عروسکات انجام میدیم وقتی بوست می کنند میگی بوس و در آغوشش می گیری و می گی عزی م انقدر این کارو قشنگ انجام میدی که می خوام بخورمتتتت خیلی کارا رو بلدی که قبلا آموزش دیدی و برای خیلی چی ا هم برنامه دارم به امید خدا البته کار با یه سری وسایل و غذا خوردن تکی رو هم بلدی و یا کمکت می کنم مثلا راحت دمپایی می پوشی و لباساتم تا نیمه بلدی بپوشی و من عاشق این استقلالتمممم خوب دیگه الان یادم نمیاد ولی کم کم مطالب مفید عزیزم به وبلاگت اضافه می کنم و همچنین عکس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 23:37
سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی