آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

نازدونه خوشگل ما

این روزا

1392/4/2 16:06
نویسنده : مامان شیما
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخملییییییییی

خوب بگم دو روز پیش 18 ماهه شدی هوراااااااااااا دخمل نازنازی من 

و سه شنبه می برمت برای واکسنابلهگریه

 حسابی خانم شدی و حسابی قربونت برم زبونت راه افتاده دلم برات ضعف میرههههههههههه یه عالمه 

یاد گرفتی فعلا رو منفی کنی مثلا 

نی نیشه: یعنی نمیشه 

نی نیچسه : نمی چسبه 

نی نیخواد: نمی خواد 

و فعلای دیگه هم می تونی ولی تلفظشون برات سخته 

 

یاد گرفتی شعر بخونی الهی قربونت برم با اون شعر خوندنت  معمولا من شعرو می خونم و یه تیکه هاییشو نمیگم و تو می گی مثلا این جوری 

 

توی ده ..... (تو می گی ) شلمشو  یعنی شلمرود 

حسنی تک و تنها بود حسنی نگو  ... تو می گی بلا بدو  یعنی بلا بگو 

 

مو بلند و روی سیاه رو هم نشون میدی 

 

یه روزی (ادا اروشه ) یعنی اقا خرگونه رفت دنباله  (بچه موشه) و...

 

دیروز دیدم کنار پام یه چیزی زمزمه می کنی فهمیدم می گی  واتا واتا ارت دارم من اروش آزارم  خخخخخ

یعنی واستا واستا کارت دارم من خرگوشه بی ازارم  الهی فدات بشم 

 

 

چند وقت پیش می خواستیم برییم بیرون بهت گفتم وامان بشین یکم زور بزن پیپتو بکنی بریم بعد سرپا نشستی زور می زنی یعنی وقتی داری برای کاری زور می زنی می خوام بخورمتاااااااااا بعد پاشدی میگی مامان نی نیشه  خخخخ یعنی نمیشه و نمی تونی 

به احسان می گی اسی بابایی  یا می گی بابا جا اسی   

مرسی : منننننننننننننییییییییی

وای از سلام گفتنت بگم که میمیرم براش عین خارجیا که زبونشون نمی چرخه یه مدل خاصی می گی  سلا سلا 

 

خولاصه شیرین و خواستنی و شیطون شدی 

چند روز پیش یه اتفاق بدی برات افتاد که هوز اثارش هست و حسابی تکون خوردیم 

راستش تو اصلا نمی زاری من برم دستشویی یا گریه می کنی یا میای پشت در حسابی داد و فریاد  

اون هفته من مجبوری رفتم دست به اب که دیدم نیومدی چند دقه گذشته بود تازه که دیدم صدای گریت وحشتناک بلند شد دویدم بیرون دیدم برعکس رو صندلیتی دم دستشویی فتادی فکر کردم فقط واسه افتادن گریه کردی ولی بعد دیدم وایییییییییییی پیشونیت اندازه یه گردو اومده بالا انقدر هول کردم که نگو  

 رفته بودی صندلیتو اورده بودی و رفتی روش واستادی ظاهرا می خواستی دستت به در برسه که با صورت رفتی تو کنسول دم در خدا خیلی رحمت کرد بعد اونم یه چند بار دیگه اتفاق بد افتاد که خدا رحم کرد 

خدا همیشه حافظ و نگهدارت باشه دخترک نازم 

وقتی از دیفل راست می خوای بالا بری !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)