آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نازدونه خوشگل ما

هفته 38 ام و آوا گلی مامان

1391/6/21 13:03
نویسنده : مامان شیما
149 بازدید
اشتراک گذاری
امروز دقیقا 37 هفته و 2 روزمه  دو هفته پیش رفتم سونو وزن دخملم شده بود 2650  و پوزیشنشم خیلی خیلی با حال بود یه پاش کنار گوشش بود دکتر بهم گفت تو می تونی از این اکروباتا بکنی که دخملت می کنه دستشم روی صورتش بود بعد که بر داششت لباش اویزون همش می گم نکنه دهنشه اینقدر گشاد بوده اخه احسان خواب دیده دهنش گشاده قربونش برم هر چی هست سالم باشه و باهوش 

اتاق دخملم داره کم کم سر وسامون میگیره بابا احسان حسابی مادر و دختر رو خجالت داده و کلی خونه رو برای ورود دخترشون و مهمونا اماده کرده  اتاق دخملی هم همین طور 

دیروز دکتر بودم و معاینه داخلی شدم دکتر گفت لگنت خیلی خوب باز شده و می تونی طبیعی زایمان کنی هم خوشحالم هم ترسیدم به خصوص که از دیروز که رفتم کمی پیاده روی درد کمر و دل درد و استخون واژن نور علی نوره با این حال دیگه به امید خدا منتظرم 

ساک دخملمو اماده کردم مونده ساک خودم  چند روز پیش که لباسای عسل خانومو شستم باباییش رفته پهن کنه اومده داره می خنده می گم چی شده می گه اخه کل شلوارش این قده می گم چقدر می گه کنار شلوار من اندازه جیبشه خلاصه کلی ذوقیده بود

این روزا حساس ترم خیلی زود گریه می کنم زود هم حالم بد میشه خدایا شکرت بهم صبببببببببببرررررررر بده و طاقت هر چی خودت صلاح می دونی 

نمی دونم یعنی پست بعدی وقتیه که آوا خانم تو دل منه سالم و سرحال به امید خدا خدایا راضی ام به رضای تو 

بابا احسان به خاطر همه چیز ممنون    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)