آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نازدونه خوشگل ما

دخترک 8 ماه و 22 روزه منننننننن

1391/6/21 13:03
نویسنده : مامان شیما
139 بازدید
اشتراک گذاری
خوب بسم الله رو از امروز می گیم تا خدا چی بخواد 

 می خوام عزیزم وبلاگتو منتقل کنم به نی نی وبلاگ تا اونجا دوست پیدا کنی ولی نمی دونم کی میشه برای همین  فرصت رو غنیمت می شمارم و همین جا فعلا می نویسم 

 امروز با دوستای نی نی سایت قرار داریم توی پارک قراره ببینیمشون همشون هم سن و سال خودتن عزیز دلم 


خیلی فهرست وار برای دونستن  خودم و خودت  کارایی که می کنی رو می نویسم 


20 مرداد سینه خیز رفتی و الان با سرعت می ری از همون موقع چهار دست و پا هم می شی ولی جلو نمی ری ولی سرعت سینه خیزت عالیه تا می ری یه جای خطرناک و من با صدا بلند می گم اوا می فهمی الانه که بیام بگیرمت  و جیغ کشون سرعتتو زیاد می کنی 


2 - چیا می گی : خدا رو شکر در زمینه حرف زدن خوبی  البته یه کلمه هایی رو زیاد می گی و کاملا مفهوم و بعضی ها رو اروم و کم و اینکه اطرافیان که بارها شنیدن متوجه می شند خوب 

بابا  و دد رو خیلی خوب می گی عزیزم  صبح که بلند می شی  می گی بابا بابا دد دد   تاریخ گفتنشون هم 22 مرداد  از 20 شهریور هم داری می گی ماما الهی قربونت برم  شب قبلش هی می گفتم بگو ماما بعد تو می گفتی نه نه  منم می خندیدم می گفتم نهنه خودتی  البته تو با فتحه می گفتی ها   و بعد خوشت میومد دوباره می گفتی 

دیگه از کلماتی که می گی  آیه  یعنی آره   ای یا  یعنی بیا   ای یه یعنی کیه  داتی  یعنی داکی معمولا اینا رو بعد ما این مدلی تکرار می کنی  


دیگه تا حالا چیزای دیگه هم گفتی ولی فقط یکی دوبار و ما دهنمون باز مونده و هنوز فکر می کنیم اشتباه شنیدیم مثل کتاب !!!!!  یا نی نی  


در مورد فوضولی که نگووووووووووووووووووووووووو شیطونی هستی برای خودت خیلی خیلی دیروز نزدیک بود از دست از تو ماشین از پنجره بپری بیرون کنترل کردنت خیلی سخته عزیزم 


سرسری می کنی با انگشتات بشکن می زنی  یه نمه دست دسی می کنی   رو دهنت می زنیم آآآآآ می کنی   دستاتو به علامت بیا جمع و باز می کنی  و اینکه نانای می کنی برام  و کلی کار دیگه 


از خوابت بگم که مادر منو سوزوندی  خخخخخخخخخ ببخش می گم ولی از همون اول بد خواب بودی هنوزم هستی  پاهام قلم شد از بس رو پام تکونت می دم تا بخوابی تازه الان یاد گرفتی از رو پام می پری پایین  دقیقا یک ساعت رو پامی تا نیم تا سه ربع بخوابی 


در مورد نی نی گولویی هات بگم که تا 50 روزگی شاید یکی دو شب خوابیدی و هیچ شبی رو نخوابیدی و من از بیخوابی مریض شدم و کم شیر تا دکتر فیض خدا عمرش بده یه دارویی ساختنی داد که خوابیدی البته فقط تا 4 ماهگی می خوردی و من هم بارها از دکتر و دارو خونه پرسیدم که یه موقع اثر سوئ رو بدنت و هوشت نداشته باشه که جواب منفی بود مگه نه که نمی دادم با تمام اون بی خوابیها دکتر می گفت بی خوابی اثر منفیش خیلی خیلی یشتر اخه اون موقع روزا هم نمی خوابیدی کلا  


خوب فعلا اینا باشه تا بعد بیام از شیرین کاریات بگم خوشگلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)